måndag 8 september 2014

Överraskning

Överraskad kan man nog säga att jag blev när jag kom tillbaka till Sävsjö efter sommarlov och jobb. Föra söndagen när jag kom tillbaka till Sävsjö var de allra flesta samlade  på min våning, jag kommer ut till köket och får syn på en Jojo-tårta och massa paket. Efter det ställde alla upp i sång och och jag öppna paket, jag fick bland annat en jojo och ett jättejänga. Det var 4 tårtor, med J:na i en smak och 0:na i en smak, supergod verkligen. Dagen fortsatte med lek av pakten, bad och såklart äta tårta.

Jag har nu fått höra att jag är väldigt lättlurad som trodde att detta var allt men nej, nu i helgen blev jag övervakad igen. Efter skolan i fredagseftermiddag kommer alla igen med ett kort ungefär 1 meter högt med allas namn på som har varit med. Det var inte bara skyttegymare med utan även andra kompisar bland annat Filip som jag och Andreas jobba med på Sports Camp. På kvällen grilla hela gänget hamburgare och då kom det en present till, som var den "riktiga presenten" en liten dator med touch skärm. Så det som var förra veckan var bara för att lura mig lite. Jag fick den med motivering att nu behöver vi andra inte blogga, men vi får väl se hur det blir med det ;)

Hur alla ni har lyckats hålla detta hemligt för mig kan jag inte förstå men Super tack till alla !! Vilket jobb ni har haft men planerande och att håla minen,

Det är väl bara att konstatera, jag är väl ganska lättlurad ;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar